3 cze 2013

M. jak marzenia

jaka bym nie była, to jestem z siebie dumna. 
uważam się za naprawdę wartościową osobę i nie chodzi tu o wysoką samoocenę, wręcz przeciwnie. to ludzie z którymi mam możliwość od czasu do czasu porozmawiać, oni mi to wszystko uświadamiają. nie zawsze bezpośrednio, bo czasem po prostu dzięki szczerej rozmowie, która zmusza mnie do rozmyślania nad własną osobą. czas mija, a każdego dnia trafiam na takich ludzi, na takie sytuacje, które mnie czegoś uczą. czasem mnie podbudują, czasem dadzą niezłego kopa, a czasem zmotywują. takich rozmów jak dziś potrzebuję częściej. myślę, że dobrym pomysłem byłoby się spotkać, chociaż na kawę, mimo naszej nieśmiałości. przełamiemy lody jak zeszłego lata, a potem będzie tylko z górki. 
może warto?
umiemy ze sobą rozmawiać, obie się szanujemy i bez względu na pozory, lubimy się. 
dziękuję Ci za każde słowo otuchy, które skierowałaś do mnie kiedykolwiek. nawet nie zdajesz sobie sprawy ile potrafisz zdziałać i wywołać pozytywnych myśli w głowie! więc nawet już nie mów, że czujesz się gorsza od kogokolwiek! jesteś wspaniała, a Twoja nieśmiałość i niskie poczucie wartości, to tylko zalety, które sprawiają, że jesteś niepowtarzalna. 
trzymaj się swoich zasad zawsze i nie daj uciec marzeniom :)
Dziękuję M. 

1 komentarz:

Little Spy pisze...

ooo <3
elokwencja musi być :)